Algemene voorwaarden

 

Geschillenbeslechting & ombudsdienst

Voor bemiddeling van geschillen met betrekking tot autoverhuring binnen België kan u terecht bij “De Consumentenombudsdienst” (erkend sinds 14/7/2015):

North Gate II

Koning Albert II-laan 8

1000 Brussel

Tel: 02 702 52 00

Fax: 02 808 71 29

E-mail: contact@consumentenombudsdienst.be

Web: http://www.consumentenombudsdienst.be/nl

Indien het huurland en uw land verschillend zijn kan U ook kiezen om uw eis in te dienen bij de “European Car Rental Conciliation Services”.

E-mail : complaint@ecrcs.eu
Web: http://www.ecrcs.eu/

Europcar heeft zich ingeschreven op het ECRCS programma om zijn klanten toe te laten geschillen te beslechten met betrekking tot de grensoverschrijdende autoverhuring binnen Europa. De conditie is dat het land waar de reservatie werd opgemaakt verschillend moet zijn van het land waar effectief verhuurd wordt.

 

0032 2 348 92 12

Dezelfde applicatie. Meer mobiliteit.

Download de mobiele Europcar applicatie beschikbaar op iPhone, iPad en Android!

Meer informaties